Fick göra ett inlägg nu för mamma efterlyste det! Hade ingen rolig bild så fick ta kort på mina planteringar,eller första har jag inte satt i kruka än men tyckte den var så cool,köpte den på maxi idag med svarta blommor! Skulle förklara det för mamma på telefon då men när man berättat ett tag så har hon fullt upp med annat, orolig för pappa som åkte ner till kiosken för att köpa en påse bilar! så hon har inte alls hört på så därför sa jag att jag lägger ut en bild istället. Har egentligen planterat mest i min nya rabatt idag men kunde tyvärr inte med å gå ut å ta kort på den nu! Lite pinsamt, nej MYCKET pinsamt! Så kanske kan göra det på dagen imon när inte så många e hemma! Så förutom att vi var ute å greja så har vi rensat i gardroberna, dammsugit, skurat golv & möblerat om! Hade dammsugit å städat köket innan kl ens va 7 imorse, det e starkt jobbat. (Om man säger såhär så hade det aldrig fallit dig in Pernilla!)
Imon vet jag inte riktigt vad vi ska göra,kanske ta en roadtrip me and Leon!
/L

Det var fina blommor du köpt. Har du inget att göra imorgon kan du hälsa på mig på jobbet. Eller städa hos mig,eftersom du ärså brapå det.
SvaraRaderaJag är imponerad. Mycket imponerad Linda West!
SvaraRaderaVäldigt vad ni var flitiga. Tur att jag är sjuk annars hade jag nog fått lite dåligt samvete...
SvaraRaderaFint bildcollage du har gjort!
p